/Files/images/DSCN1428.JPG


Сергієнко Алла Василівна

- соціальний педагог, керівник гуртка "Подруга", 11.09.1985 р.н. Освіта вища, за фахом менеджер соціальної роботи, соціальний педагог, логопед. Педагогічний стаж 15 років.


Професійне кредо: “Не обіцяй добро творити людям, а просто, якщо можеш то зроби”

Проблема над якою працює соціальний педедагог: «Виявлення причин асоціальної поведінки дітей і підлітків,та її профілактика»

Мета діяльності соціального педагога - створення сприятливих умов для особистісного розвитку людини (фізичного, соціального, духовно-морального, інтелектуального), надання йому комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі соціалізації, а також захист людини (соціальна, психолого- педагогічна, моральна) у його життєвому просторі.

Завдання соціального педагога:

  • Забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного, соціального, морального здоров'я особистості;
  • Формування моральної свідомості, моральних якостей, соціально значущих орієнтацій і установок у життєвому самовизначенні і моральної поведінки;
  • Створення сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей людини, його позитивного потенціалу в соціально корисних сферах життєдіяльності, попередження тупикових ситуацій в особистісному розвитку;
  • Надання комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги і підтримки;
  • Створення комфортного та виховного простору в мікросоціумі.

Основні напрями соціально-педагогічної діяльності:

  • Створення соціальних умов, що компенсують неблагополучний досвід соціалізації і несприятливі умови життя дітей і їх сімей;
  • Надання комплексної допомоги, спрямованої на створення сприятливих соціально-педагогічних умов у освітніх та інших установах системи соціального виховання та захисту;
  • Забезпечення діагностики, корекції та консультування з соціально-педагогічної проблематики для дітей і сімей групи ризику;
  • Соціально-педагогічна профілактика та реабілітація дезадаптованих і соціально депривованих дітей і підлітків;
  • Робота з дітьми-інвалідами;
  • Робота з обдарованими дітьми;
  • Організація спортивно-оздоровчої, дозвільної та інших видів діяльності дітей, підлітків, дорослих;
  • Консультування і спеціалізована допомога у професійному визначенні;
  • Культурно-просвітницька робота серед населення з пропаганди і роз'яснення здорового способу життя;
  • Здійснення системи превентивних заходів, попередження та усунення прямих і непрямих десоціалізуючих впливів соціуму;
  • Попередження соціальної та педагогічної захищеності дітей;
  • Соціально-педагогічне дослідження з метою виявлення соціальних та особистісних проблем дітей різного віку, робота в класах педагогічної корекції;
  • Попередження негативного ставлення дорослих до дітей, допомога у вирішенні виниклих конфліктів між вчителями та учнями, батьками і дітьми та ін..

Основні цілі роботи соціального педагога

з педагогічним колективом та батьками учнів:

Розвиток педагогічної взаємодії педагогічного колективу і батьків щодо вирішення проблем навчання і виховання учнів.


Соціальний педагог та керівники гуртків БДЮТ проводять соціалізацію та інтеграцію в життя суспільства дітей з обмеженими можливостями, залучаючи їх в гуртки за інтересами, виховні та масові заходи.

/Files/images/IMG_9324.JPGГра "Джура"/Files/images/DSC04125.JPGГра "ДЖУРА" - РОБОТА З ПСИХОЛОГОМ



3 грудня у Міжнародний день людей з обмеженими можливостями Аллою Василівною була підготовлена виставка дитячих робіт дітей з обмеженими можливостями

"Повір у себе"

/Files/images/DSCN А 4 .JPGВиставка робіт Мудракової Діанки/Files/images/DSCN А 1 .JPGВручення подяки обдарованому гуртківцю/Files/images/DSCN А 2 .JPG/Files/images/DSCN А 3 .JPG

/Files/images/DSCN1177.JPGІндивідуальна робота/Files/images/DSCN1201.JPG/Files/images/DSCN1180.JPGТестування "Перевір свої знання про СНІД"/Files/images/DSCN1187.JPGЕкспрес-тест "Я маю право"/Files/images/DSCN1422.JPGАкція "Я Волноваха,Я Маріуполь, Я Донецьк"...


Кiлькiсть переглядiв: 678